Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Ingen är som Du

Av Linnea Svensson - 6 mars 2014 10:56

Vaknar på natten av värk i min kropp
Står inte ut med smärtan vill på den få ett stopp.
Kryper tätt intill dig som smeker bort min smärta.

Somnar till slut intill mitt Hjärta.


Tack för din omtanke om mig.

Är så glad att jag funnit dig.
Längtar så efter dig just nu.
För ingen annan är som Du.

Få krypa intill och vara vi två.

Bara så du vet Jag Älskar Dig så....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Svensson - 9 mars 2014 23:22


Vaknar av att Solen skiner och himlen är så Blå. Frukost på sängen en sån härlig dag vi få. Efter utflykt och span i Diket. Så njuter vi på det gamla fiket. På grusvägarna vi far fram. Bland sten och makadam. Premiär grillning i eftermid...

Av Linnea Svensson - 20 maj 2013 16:12

Känslorna är ett näste som inte går att reda ut.  Finns ingen början och inget slut.  Har mina ankare i livet som ger mig fäste. När livet är ett enda näste.  Dom ger mig Energi stöd och torkar mina inre tårar.  När bröstet är tungt av tankar o...

Av Linnea Svensson - 12 maj 2013 10:02

En vårkväll så rofylld och fin. Fåglarna kvittrar och kvällen är min. Vinden är ljum och himlen är blå. Molnen är Stora och några är Små.  Bilarna kör sakta på vägen intill.  Båtarna har ännu inte lagt till.  Promenerar så sakta och fundera...

Av Linnea Svensson - 9 maj 2013 18:20

Det är just så livet är...

Av Linnea Svensson - 2 maj 2013 08:40


Att man fortfarande 2013 har såna fördomar. Gör mig mörkrädd. Att folk på allvar tror att inte Funktionsnedsatta (utvecklingsstörning)har nåt liv och att dom kan bli friska bara dom ber. Inte Lätt att be om nåt som man inte vet finns. För att ens ut...

Presentation


Här Skriver jag om allt som Berör Livet känslorna kärleken om det finns ett öde. Helt enkelt om...
Livets Poesi..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards